یاتاقان فک

 

سفارش انواع یاتاقان سنگ شکن های فکی

جهت سفارش این محصول با ما در تماس باشید

خرید یاتاقان سنگ شکن های فکی

یاتاقان ها، قطعاتی هستند که به دو یا چند قطعه اجازه می دهند، که حرکت نسبی داشته باشند. از این رو یاتاقان ها، به حرکت های چرخشی و خطی دو یا چند قطعه دیگر کمک می کند. یاتاقان ها براساس حرکاتی که انجام می دهند، و میزان تحملی که در برابر بارهای اعمال شده بر خود دارند، تقسیم بندی می شوند. به طور کلی یاتاقان ها نقش بسیار مهمی در کاهش اصطحکاک و ساییدگی حرکت های شعاعی و محوری دارند. از این رو وجود این نوع قطعات از خسارات و خرابی های متعدد جلوگیری می کند.

یاتاقان فک چیست؟

یاتاقان ها به طور کلی بارهای شعاعی و بارهای محوری را تحمل می کنند، تا از آسیب های دیگر قطعات جلوگیری کنند. در سیستم دستگاه های سنگ شکن، به دلیل وجود سنگ های سنگین وزن امکان ساییدگی و خوردگی قطعات بسیار بالا است، از این رو برای از بین نرفتن قطعاتی چون شانه های فک و فک بندها از یاتاقان ها استفاده می شود. یاتاقان ها، به دلیل این که مقاومت بالایی در برابر نیروهای شعاعی و محوری دارد، می توانداز انتقال نیروها، به سایر قطعات جلوگیری کند، از این رو یاتاقان ها، بیشتر از هر قطعه دیگری در معرض خرابی، استهلاک و فرسودگی هستند. بنابراین بهتر است، که در زمان های مقرری در صورت آسیب دیدن یاتاقان ها آن ها را تعویض کنید.

در دستگاه های سنگ شکن فکی جهت محافظت از قطعاتی چون شانه های فک، شانه فک ثابت، شانه فک متحرک و فک بندها از یاتاقان سنگ شکن فکی استفاده می کنند. چراکه این نوع یاتاقان ها، با تحمل نیروهای شعاعی و محوری می تواند، سنگینی و بارهای مضاعف حاصل از شکستن و قطعه قطعه کردن سنگ ها را تحمل کند. انواع یاطاقان سنگ شکن های فکی که از جنس چدن ساخته می شود.

جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

موبایل

تلفن ثابت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یاتاقان فک”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یاتاقان فک”