خط خردایش سیار (موبایل)

خط خردایش موبایل:

خط خردایش سیار به مجموعه ای از چیدمان دستگاه ها گفته می شود که تمامی اهداف محصول خط خردایش  بر روی یک و یا چند شاسی طراحی و مونتاژ می شوند، بطوریکه با افزودن کشنده به آنها، قادر خواهید بود که به نقاط مورد نیاز و یا نزدیک به دپوی مواد، حمل و نقل و مستقر گردد. خط خردایش سیار (موبایل ) جهت سهولت در جابجایی خط خردایش و نیز جابجایی سینه کار در معادن بسیار کاربرد دارد، ضمنا می توان با طراحی بهینه، از این دستگاه به منظور خردایش چند نوع سنگ معدنی نیز استفاده نمود.

خرید و قیمت خط خردایش سیار

نمونه آماده جهت مشاوره و سفارش این محصول از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید:

موبایل
09102828561
تلفن ثابت
02188804017
02188906082

 

از مزایای خط خردایش سیار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بدون نیاز به فونداسیون قادر به انجام خردایش می باشد
  • خط خردایش سیار نسبت به ثابت، فضای کمتری اشغال می کند.
  • قادر به جابجای و حمل و نقل تا نزدیک به دپوی مواد و در نتیجه کاهش حمل بار مواد معدنی تا نزدیک دستگاه های خط خردایش
  • تسریع در راه اندازی و بهره وری
  • کاهش زمان سرویس و نگهداری
  • جهت ورود بار به داخل هاپر، نیاز به دستگاه های بزرگ بارگیری نمی باشد.

خط خردایش سیار با توجه به پیکربندی و هدف از نوع دانه بندی محصول، تجهیزات طبقه بندی می شود. خط خردایش موبایل ( سیار) امروزه به دلیل مزایای ذکر شده، مورد استقبال گسترده بهره برداران از معادن شده است. اندازه و نوع دستگاه های خط موبایل به نوع مواد معدنی، ظرفیت تولید و محصول نهائی بستگی دارد. امروزه این دستگاه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی و برای اهداف تعریف شده، ساخته می شوند.

شرکت تجهیز توسعه تارتن، چیدمان و نوع دستگاه های خط خردایش را به سه بخش اصلی زیر تقسیم نموده است:

  • خط خردایش سیار مخصوص معادن فلزی:

معمولاً این نوع خط خردایش از هاپر، فیدر، سنگ شکن فکی، سرند، سنگ شکن مخروطی و در بعضی مواقع درام مگنیت استفاده می شود که با توجه به رنج دانه بندی سنگ ورودی و همچنین ظرفیت درخواستی، اندازه ابعاد دستگاه های سنگ شکن فکی، سنگ شکن مخروطی و نوع و اندازه فیدر و سرند تعیین و برروی شاسی مونتاژ می گردد.

  • خط خردایش سیار مخصوص دانه بندی:

از این نوع خط خردایش معمولاً برای انواع شن وماسه و تا حدودی معادن غیرفلزی استفاده می شود، چیدمان این نوع خط خردایش تقریباً از هاپر، فیدر، سنگ شکن فکی، سنگ شکن ضربه ای (گاهی بدلیل سختی و وجود سنگ سیلیس بجای سنگ شکن ضربه ای از سنگ شکن مخروطی استفاده می شود) و در بعضی مواقع از ماسه شور و همچنین سرند خشک کن نیز استفاده می شود.

  • خط خردایش سیار مخصوص تولید پودر:

خط خردایش موبایل

از این خط خردایش معمولاً برای مواد معدنی نسوز، آهک، گچ و … استفاده می شود، چیدمان این نوع خط خردایش تقریباٌ از هاپر، فیدر، سنگ شکن فکی، آسیاب های چکشی (در بعضی موارد بدلیل افزایش ظرفیت از سنگ شکن های ضربه ای نیز استفاده می شود)، سرند و در بعضی مواقع از آسیاب پودری نیز به مجموعه اضافه می گردد.

در کشورهای پیشرفته طراحی و نوع دستگاه های خط خردایش سیار و ثابت با یکدیگر متفاوت می باشد، ولی در ایران نوع دستگاه های خط خردایش ثابت و سیار به یک شکل ساخته می شوند، بطوریکه با طراحی های متفاوت دستگاه ها را برروی یک تا چند شاسی، بصورتی مونتاژ می گردد که کمترین نشتی و آلایندگی محیطی را در برداشته باشد. بنابراین خط خردایش سیار ساخت کشورهای پیشرفته، بدلیل رعایت دقیق ساختار دستگاه ها برای یک هدف خاص، از کیفیت و راندمان بالاتری نسبت به تولیدات داخل در برخواهد داشت.

شرکت تجهیز توسعه تارتن با دارا بودن تجهیزات کامل خط تولید و امکانات زیرساختی مجهز و با در اختیار داشتن نیروهای مجرب  و با داشتن دانش و تخصص کافی در زمینه طراحی و ساخت انواع خط خردایش سیار، در صنایع مختلف از جمله تجربه ساخت در کارخانجات آهک، شن و ماسه، آهن و فروسیلیس، آماده هرگونه همکاری و همفکری با صنایع و معادن مختلف می‌باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید