بلت فیدر

بلت فیدرها در اصل نوار نقاله های تسمه ای کوتاهی هستند که برای کار با مواد کاملاً سبک ، ظریف ، ساینده و با جریان آزاد استفاده می شوند. میزان را می توان با یک دریچه قابل تنظیم و / یا با تغییر سرعت تسمه کنترل کرد. این واحدها به طور معمول در زیر تاسیسات ذخیره سازی مانند سیلوها ، قیف های موج دار ، قیف های بارگذاری و غیره قرار می گیرند و ممکن است به صورت افقی یا شیب دار برای ذخیره فضای سر کار کنند. عرض تسمه بر اساس اندازه مواد و تناژ مورد نیاز تنظیم می شود.

قسمت ورودی کاملاً لبه دار و  بسته شده تا از ریختن مواد جلوگیری شود. ظرفیت های اندازه گیری تا 500 متر مکعب در ساعت را می توان به راحتی با بلت فیدرهای کنترل کرد. جریان آزاد به سمت مواد چسبنده به راحتی اندازه گیری می شود. همچنین ، مواد با اندازه ذرات بزرگ و متنوع را می توان با دقت اندازه گیری کرد.

بلت فیدرها در بسیاری از صنایع از جمله صنایع دانه بندی ، سیمان ، شیمیایی ، معدن ، ذغال سنگ و تصفیه فاضلاب برای اندازه گیری مواد فله ای مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت تجهیز توسعه تارتن، هر بلت فیدری (Belt Feeders) را مطابق با نیازهای خاص مشتری و مطابق با استانداردهای صنعت طراحی و تولید می کند.

از مزایایی بلت فیدرهای شرکت تجهیز توسعه تارتن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بازدهی بالا
  • عمر عملیاتی طولانی تر
  • نصب آسان با تنظیم دستی

جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلت فیدر”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بلت فیدر”