نوارنقاله بارگیری

نوارنقاله متحرک (بارگیری)

نوار نقاله های متحرک، ساختمانی شبیه نوار نقاله ای ثابت و استاندارد دارند، با این تفاوت که طول کوتاهی دارند و برروی چرخ یا ارابه ای سوار شده اند. هدف از ابداع این نقاله ها، امکان پذیری استفاده از سیستم پیوسته در مسیرهای پیچ و خم دار یا متغییر یا ترکیبی از آنها بوده است.

نوار نقاله های متحرک یا به اصطلاح بارگیری، کاربرد وسیعی در صنایع کوچک بخصوص برای بارگیری و جابجایی کالا و یا مواد مختلف دارد.

امروزه نوارنقاله های متحرک در معادن روباز کاربرد گسترده ای یافته اند. استفاده از این سیستم به همراه نوارنقاله های قابل جابجائی، می توان مواد را از حمل استخراج تا بیرون معدن به طور پیوسته حمل کرد. این امر مستلزم استفاده از سنگ شکن های متحرک (موبایل) بلافاصله بعد از سیستم بارگیری و قبل از نوار نقاله متحرک است.  

متریال شاسی نیز از تنوع زیادی برخوردار بوده و براساس محاسبات مهندسی و داده های طرح به صورت های زیر ارائه و اجرا می شود.

  • شاسی ناودانی و تیرآهن
  • شاسی پروفیل
  • شاسی لوله ای

تسمه نوار نقاله ها براساس مشخصات فیزیکی مواد و همچنین زاویه به دو صورت ساده و آج دار استفاده می شود.

در نوار نقاله ای بارگیری از چرخهای فرغونی تا تایرهای نیسان بسته به ظرفیت و نوع مواد و مشخصات فیزیکی آن نیز تغییر می کند.

جهت بالا و پایین بردن سر نوارنقاله به دو صورت دستی و جکدار استفاده می شود. که با توجه به درخواست مشتریان، انتخاب و تعبیه می شود.   

مزیت همکاری با شرکت تجهیز توسعه با پشتیبانی سال ها تجربه و فعالیت طراحی و بهره برداری از معادن مختلف و صنایع مرتبط، این اطمینان را خواهیم داد که نوار نقاله های تسمه ای مطابق با مشخصات و نیاز مشتری ارائه می گردد. سیستم های نوار نقاله ما به طور خاص طراحی و مهندسی شده اند و قادر به طراحی و ساخت انواع نوارنقاله با طول و عرض های مختلف می‌باشد.

جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوارنقاله بارگیری”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نوارنقاله بارگیری”