انواع پایه رولیک

قیمت و خرید انواع پایه رولیک

  • پایه رولیک رفت
  • پایه رولیک خود تنظیم
  • پایه رولیک معلق
  • پایه رولیک ایستاده

 

ساخت انواع پایه رولیک نوارنقاله

شرکت تجهیز توسعه تارتن  با استفاده از دانش روز و  داشتن تجربه وزین در زمینه ساخت انواع پایه رولیک آماده ارائه خدمات،  طراحی و ساخت انواع پایه رولیک برای معدنکاران و  صنایع مختلف میباشد.

پایه رولیک ها یکی از اجزای مهم نوارنقاله می باشد در طراحی پایه رولیک، نوع و دانه بندی مواد روی نوارنقاله و ظرفیت آن، طول و عرض نوارنقاله، مشخصات رولیک نظیر قطر و طول آنها و شرایط محیطی بررسی می شود. که میتوان بر اساس این فاکتورها پایه رولیک مورنظر را انتخاب کنیم . پایه رولیک ها جهت نصب رولیک به صورت یک قطعه ، دوقطعه و یا پایه رولیک سه قطعه ای تقسیم بندی نمود. زاویه نصب رولیک ها به پارامترهای زیادی از جمله سرعت انتقال ، نوع مواد و شیب بستگی دارد. به پایه رولیک ؛ آیدلر ( idler ) نیز گفته میشود.

انواع پایه رولیک

پایه رولیک ها با توجه به موقعیت قرارگیری و از نظر تعداد رولیک قابل نصب بر روی آنهاتقسیم بندی می شود.

 

  • پایه رولیک رفت

پایه رولیک رفت کاربردی ترین و پرمصرف ترین نوع پایه رولیک ها می باشد. که به عنوان تکیه گاه در رولیک رفت و خط نوار نقاله در حمل و بارگیری مواد  به کاربرده میشود . جنس بدنه آنها معمولا فولادی بوده و از مقاطع مختلفی از جمله ناودانی ، نبشی فولادی و یا تسمه های فلزی ساخته میشوند.

پایه رولیک رفت

  • پایه رولیک خود تنظیم

پایه رولیک خود تنظیم معمولاً در نوارهای طول بلند و یا ظرفیت های بالا در معادن بزرگ که در آن و در شرایط شرایط سخت تر و پر استهلاک کار می کنند که ریزش مواد و وزن مواد باعث منحرف شدن حرکت تسمه نقاله می شود، که با قرار دادن پایه رولیک های خود تنظیم از حرکت های عرضی نوار نقاله جلوگیری می کند و نوار را وادار به حرکت در مرکز پایه می کند.  در ضمن همچنین این پایه ها، بار های عمودی را نیز تا حدی جذب کرده و اجازه ی دوران 5 تا 8 درجه ای را جهت جذب نیروهای عمودی و نیروهای آورترنینگ می دهد

 

پایه رولیک خود تنظیم

 

  • پایه رولیک معلق

پایه رولیک معلق دارای انعطاف پذیری مناسب تری بوده و متناسب با نوع حرکت نوار نقاله عمل می کند، از این نوع پایه، بیشتر در خط هایی که بار عمودی بیشتری را متحمل می کنند استفاده می شود.و همچنین با خط های که دارای مواد سنگین تر و درشت تر دارند نسبت به سایر پایه رولیک ها، بهتر عمل می کند. این نوع پایه ها در قسمت ریزش مواد و قسمت بحرانی تحمل بار نیز، عملکرد مناسبی است؛ همچنین با استفاده از پایه رولیک های معلق می توان سرعت حرکت نوار نقاله را تا حدی افزایش داد.

 

  • پایه رولیک ایستاده

پایه رولیک ایستاده  در خطوط سبک و نرمال که دارای مواد ریز استفاده می شود، این نوع فریم ها در محل اتصال با شفت رولر ها دارای محدودیت قطر بوده و صرفا با رولیک های شفت 15 میلی متر قابل اجرا هستند.

 

شرکت تجهیز توسعه تارتن با داشتن گروهی مجرب و تجهیزات مناسب، یکی از سازندگان و تولید کنندگان پایه رولیک و رولیک و ملزومات آن براساس استانداردهای روز دنیا می باشد.

جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

موبایل

تلفن ثابت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انواع پایه رولیک”

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انواع پایه رولیک”